۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

اگه فقط به فکر خودمون نباشیم چی میشه ؟
بذار از چیزای کوچیک شروع کنم ... تا حالا شده با دوستت بخوای بری بیرون چیزی بخوری ؟ یا شده بخوای بری سینما یه فیلم ببینی ؟
همیشه اول به این فکر میفتی که خودت چه غذایی دوست داری یا اینکه تو مود چه فیلمی هستی ؟
ممکنه اینجور جاها مشکلی برات یا برای جامعه پیش نیاد ولی باز اگه یه کم این مشکل رو گسترش بدیم مشکل به چشم میاد . فکر کن میخوای بری پارتی یا عروسی ... خیلی کم پیش میاد به این فکر کنیم که صاحب اون پارتی یا اون مهمونی دوست داره مهموناش چی لباسی بپوشن ... برای هممون پیش اومده که وقتی به یه عروسی میریم چند نفری رو ببینیم که با لباس اسپرت اومدن . اونم با کلی اعتماد بنفس .
بازم ممکنه بگی خب گور بابای صاحب پارتی من دارم میرم که خودم خوش باشم !
خب بازم گسترشش میدم . هممون الان دغدغه ی ازادی و جنبش سبز رو داریم . وقتی تو فرومهای مختلف و فیس بوک و بالاترین و ... میچرخم خیلی تعجب میکنم . بیشتر مردم با انتظارات خودشون صحبت میکنن و با همون طرز فکر تصمیم میگیرن و تحلیل میکنن . وای به روزی که بخوای باهاش مخالفت کنی ... مزدور و ساندیس خور و ترسو و هزار لقب دیگه میگیری .
چند روز پیش یک فرومی بودم که هی شعار عبور از رهبرای جنبش رو سر میداد . یه جا دیگه هی میگفتن که باید 4شنبه سوری بریزیم و بزنیم و بگیریم . جای دیگه هم که دین رو هم کشیدن وسط که باید شعار های ضد دین بدیم !!!
حالا اینو حتما با من موافقی که حسابی به جامعه و جنبش ضربه میزنه . روی صحبتم با کسایی هستش که این پیشنهادات رو میدن . دوست من ... همیشه دیدیم که چهره های سیاسی از کف مطالبات صحبت میکنن ... فکر کردی چرا ؟ چون توی یک جنبش سیاسی یا بهتر بگم تو سیاست جذب نیرو مهمه نه دفع . به قول معروف ره رو انست که اهسته و پیوسته رود ...
فکر کن خیلی ها طرفدار موسوی و کروبی هستن ... خیلی ها ( از جمله خودم ) اعتراضات بدور از خشونت رو میپسندن ... درصد زیادی از ایرانیها هنور هم طرز فکر مذهبی دارن ... فکر میکنی با هرکدوم از این اعمال و عملی شدن این پیشنهادات چه بر سر مخالفانش میاد ؟؟ چیزی جز ریزش طرفداران جنبش ؟ نه . چیزی بغیر از این نسیت . اگه بفکر همه ی طرز فکرها باشیم جنبش روز بروز قدرتمند تر میشه و جهان هم بیشتر رو جنبش تمرکز میکنه
ما برای تندروی ها با اصولگرایان مخالفیم ... اشتباهات اصولگرایان بخاطر تندروی هاشونه ... کاری نکنیم که به خودمونم بگن تند رو
یه لحظه پیش خودت فکر کن ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر